Registrácia | Prihlásiť

Skriptá: 10 zlatých pravidiel predaja

Zobraziť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
● Neoddeliteľnou súčasťou práce obchodného zástupcu je zhromažďovanie informácií.
● Informácie zhromažďujeme nielen o zákazníkoch, ale aj o tých, ktorí ich zastupujú.
● Pestujeme si cit pre informácie a učíme sa ich interpretovať.
● Rovnako dôležité sú aj informácie o konkurencii.
● Zákazníkov delíme na potencionálnych, vlastných, perspektívnych a neperspektívnych a podľa toho im prikladáme i význam.
● Previerku konkurencieschopnosti zákazníka robíme rovnako podrobne, ako diagnózu jeho potrieb.
● Vývoj dopytu sledujeme podľa zákazníkov, ale aj podľa trendov v rámci celkovej situácie na trhu.
● Získané informácie evidujeme v kartotéke a odovzdávame ich nadriadeným, ktorí sú zodpovední za ich vyhodnocovanie.
● Dodržiavame informačnú disciplínu.
...
Hodnotenie (0x):