Registrácia | Prihlásiť

Poznámky: Postavenie a význam marketingu v rozvoji firmy

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Ako predmet aplikácie poznatkov a teoretických znalostí z predmetu Marketing sme si pre našu smestrálnu, seminárnu prácu vybrali slovenskú strojársku firmu sídliacu v meste Piešťany- EKOM, spol s.r.o.

V jednotlivých bodoch stručne charakterizujeme firmu:

Firma EKOM, spol. s. r. o. vznikla na dlhoročných tradíciách výroby zdravotníckej techniky v regióne Piešťan v roku 1992 ako súkromná spoločnosť s ručením obmedzeným so základným imaním 1.100.000. Zakladateľmi spoločnosti je šesť slovenských fyzických osôb a slovenská súkromná exportná firma.

Od vzniku zaznamenala dynamický rast a objem výroby sa dynamicky zvyšoval, pričom sa firma sťahovala postupne do väčších priestorov

V roku 2006 zaznamenala so svojimi 151 pracovníkmi ročný obrat 400 miliónov pri úrovni výroby 11000 kompresorov

V ostatnom roku stúpol ročný ekonomický obrat na úroveň 440 miliónov a firma úspešne figurovala v zozname 50 najväčších strojárskych firiem na Slovensku v hodnotení renomovaného týždenníka Trend

Firma pozostáva z dvoch výrobných divízií. Divíziu vývoja a výroby kompresorov a iných medicínskych zariadení doplnila v roku 2003 lisovňa CNC.

Pre Marketing vo firme Ekom, s. r. o. všeobecne platí, že marketing nie je činnosť, ktorú možno začleniť len v rámci jedného oddelenia, ale je to činnosť, ktorá tvorí prierez všetkých aktivít spoločnosti.
...
Hodnotenie (0x):