Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Marketingový plán stavebnej spoločnosti Doprastav, a.s.

Zobraziť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Doprastav, a.s., je moderná stavebná spoločnosť, ktorá už viac ako pol storočia vytvára stavebné diela vysokých architektonických a úžitkových hodnôt . Počas svojho vývinu sa vyprofilovala na najväčšiu, najsilnejšiu a najstabilnejšiu stavebnú spoločnosť na Slovensku, ktorá patrí k špičkám vo svojom odbore.

Doprastav, a.s., je od roku 2001 súčasťou nadnárodnej skupiny DDM Group, ktorá patrí k najväčším stavebným zoskupeniam na území Českej a Slovenskej republiky. Okrem Doprastavu, a.s. a jeho dcérskych spoločností nosnými podnikmi skupiny sú Metrostav a Subterra v Českej republike a Metrostav SK v Slovenskej republike.

Podnikateľská stratégia skupiny je založená na princípe vzájomnej dôvery a vo využívaní synergických efektov, ktoré z takéhoto zoskupenia nevyhnutne vyplývajú.

Doprastav, a. s., realizuje stavby na celom území Slovenska, aktivity však rozvíja aj v zahraničí. Predmetom činnosti spoločnosti je komplexná dodávka stavebných objektov a prác v segmentoch inžinierskeho, pozemného, podzemného a vodohospodárskeho staviteľstva. Komplexnosť dodávky stavebného diela spočíva nielen v jeho realizácii, ale aj dodávke projektu a inžinieringu.

Podstatnú časť výrobného programu spoločnosti Doprastav, a. s. predstavujú najmä tieto druhy stavebnej činnosti:
...
Hodnotenie (0x):