Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Manažment rizika - Penzión Anastázia

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Marketingové ciele

Hlavným cieľom každého je optimálne uspokojovať potreby trhu, to znamená uspokojiť cieľové skupiny zákazníkov a tak zároveň napĺňať aj národohospodársky záujem. Dôležité je dosahovať optimálne výnosy so svojej hospodárskej činnosti a tak uspokojovať záujmy podniku. Jedným z najdôležitejších cieľov je uspokojiť svojich zamestnancov - ich potreby, pretože len spokojný zamestnanec je schopný ponúkať služby klientom tak, aby ich prilákal a aj presvedčil o správnosti výberu. Pre úspešnosť podniku je potrebné, aby si podnik stanovil tri základné ciele. Sú to externé ciele, ktoré sa realizujú prevzatím výsledkov činnosti na trhu za predpokladu rešpektovania ostatných podmienok vonkajšieho prostredia (právneho, ekologického, politického, sociálneho, technologického), ciele podniku s cieľovou funkciou optimalizovať výsledok hospodárenia (napr. vysoká rentabilita kapitálu) a nakoniec ciele vrámci podniku s cieľovou funkciou optimalizovať spokojnosť svojich zamestnancov. V podniku sa tieto ciele musia najprv naplánovať, potom sa transformujú na ukazovatele a to tak, aby bolo možné riadiť. To znamená nielen plánovať, ale aj kontrolovať.
Krátkodobým cieľom je dosahovanie rentability, pretože tým zabezpečuje potreby pre vlastných zamestnancov a tak aj celého podniku. Dlhodobým cieľom je dosiahnutie dlhodobej prosperity a zdrojom úspechu na trhu predovšetkým dobrý kvalitný produkt, kvalifikovaní a motivovaní pracovníci, ktorí sa snažia vyhovieť a pomôcť zákazníkom, čo najlepšie pri výbere produktu.
...
Hodnotenie (1x):