Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Medzinárodný marketing

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:49,5 %
  • Typ:Prednášky
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Zobrazené:1 240 x
  • Stiahnuté:21 x
  • Veľkosť:0,3 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:15658
  • Posledna úprava:01.02.2009
Tradičný export – vzťah medzi exportérom a importérom , pôvod – priamy dopyt zahraničných zákazníkov, často náhodné obchody

Exportný marketing – zahraničný trh plánovane, systematicky, aktívne spracovávaný, podmienky vo firme pre optimálne uskutočňovanie ZO, rozhodnutia na základe prieskumu trhu, snaha o kontakt s konečným odberateľom – marketing

Medzinárodný marketing – uspokojovanie potrieb zahraničných trhov výrobou v zahraničí /výrobné, exportné základne/ a službami /TNC – transnacionálne korporácie

Medzinárodný marketing – koncepcia vedenia firmy orientovaná na zahraničný trh na ktorom sa súbor odbytovo-politckých nástrojov /marketingový mix/ nasadzuje s cieľom efektívneho uspokojenia potrieb trhu a racionálneho využitia zdrojov firmy.
Hodnotenie (0x):