Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Správanie sa zákazníkov pri výbere nových produktov

Skryť detaily | Obľúbený
V dnešnej dobe máme strašne veľa inštitúcii, do ktorých vkladáme naše úspory. No predtým ako sme ich niekde vložili museli sme prejsť výberom inštitúcie, čo vôbec nie je ľahké, pretože dnes už je na trhu veľká konkurencia. Každá banka, poisťovňa či sporiteľňa, ponúka množstvo akcií len aby sme využili práve ich služby. Keďže finančnú inštitúciu nemeníme každý rok, musíme pri výbere sledovať množstvo vecí. V mojej práci budem sledovať čo ovplyvňuje ľudí pri výbere banky, konkrétne Tatra banka, ale aby som to mohla lepšie analyzovať budem ju porovnávať s ostatnými bankami. Za objekt pozorovania som si vybrala vekovú skupinu od 15 – 26 rokov, ide o študentov na stredných a vysokých školách, čiže skupina ľudí ktorí si zakladajú prvé bežné účty.
Hodnotenie (0x):