Registrácia | Prihlásiť

Analýza: Marketingová koncepcia a jej aplikácia na konkrétnu firmu - Skyeurope

Skryť detaily | Obľúbený
Rozhodli sme sa aplikovať model marketingovej koncepcie na firmu SkyEurope. Táto firma nepôsobí na trhu dlho, bola založená v roku 2001 a v tom čase šlo u nás o absolútnu novinku v oblasti leteckej prepravy. SkyEurope bola prvou nízkonákladovou leteckou spoločnosťou v strednej Európe. Od svojho založenia je v strate a to zapríčinilo, prepad ich akcií z otváracej hodnoty 6 euro za akciu na súčasné 2,40 za akciu. Na marketing vynaložili v roku 2007 sumu 13 miliónov eur, čo je o vyše 30% viac ako v roku predtým. Výrazne sa im tým podarilo zvýšiť tržby, a preto sme sa rozhodli rozanalyzovať ich marketingovú koncepciu.
Kľúčové slová:

skyeurope

marketing

Hodnotenie (0x):