Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Marketingová štúdia - Hílek a spol., a.s.

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:71,5 %
  • Typ:Semestrálna práca
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Marketing
  • Autor:sonja19
  • Ročník:2. ročník
  • Rozsah A4:19 strán
  • Zobrazené:1 189 x
  • Stiahnuté:2 x
  • Veľkosť:0,8 MB
  • Formát a prípona:Rich Text Format (.rtf)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:18403
  • Posledna úprava:31.01.2009
Ako už bolo povedané, tak v odbornej literatúre, ako aj v hospodárskej praxi existuje množstvo definícií marketingu. Popri definícii Philipa Kotlera sa najčastejšie uvádza terminologické vymedzenie marketingu a Americkou marketingovou asociáciou, podľa ktorej predstavuje marketing proces plánovania a realizácie koncepcie, cenotvorby, komunikácie a distribúcie myšlienok, tovarov a služieb s cieľom dosiahnuť výmenu a uspokojenie jednotlivcov a organizácií. Marketing je súhrn postupov a nástrojov, s pomocou ktorých sa snažíme zvýšiť pravdepodobnosť úspechu a dosiahnutie cieľov na trhu. Britský Chartered Institute of Marketing (CIM) definuje marketing ako manažérsky proces zodpovedný za identifikáciu, prijímanie a uspokojovanie požiadaviek zákazníkov prostredníctvom produkcie výrobkov alebo služieb, ktoré potrebujú a chcú, komunikácie prínosov produktu pre zákazníkov, zaručenia dostupnosti ponúkaných produktov a za cenu, ktorú sú pripravení a ochotní zaplatiť.
Kľúčové slová:

marketing

štúdia

hílek

Hodnotenie (0x):