Registrácia | Prihlásiť

Slohová práca: Produkt firmy a jej životny cyklus

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:75,3 %
  • Typ:Slohová práca
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Marketing
  • Autor:annanovicka
  • Ročník:1. ročník
  • Rozsah A4:4 strán
  • Zobrazené:2 760 x
  • Stiahnuté:5 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:20691
  • Posledna úprava:12.03.2009
Náhľady Náhľady
V súčasnom ustavične sa rozvíjajúcom konkurenčnom prostredí je úspech podnikov podmienený schopnosťou identifikovať a uspokojiť potreby zákazníka. Každý produkt sa vyznačuje určitými vlastnosťami, ktoré podniky využívajú pri vytváraní konkurenčného postavenia a ovplyvňovaní nákupného rozhodovania zákazníkov. Medzi vlastnosti produktu firmy xxx s. r. o. patria predovšetkým kvalita, štýl, a servis.
Cieľom našej firmy pri tvorbe produktovej politiky je dosiahnuť, aby produkty boli odlišné od ostatných konkurenčných produktov a oslovili cieľový trh spotrebiteľov, ktorý ich príjmu a budú ochotní zaplatiť i vyššiu cenu za ponúkanú hodnotu a diferenciáciu.
Hodnotenie (0x):