Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Teória marketingového výskumu

Skryť detaily | Obľúbený
Predmet, typológia a formy marketingového výskumu

Defínícia:


"Marketingový výskum je systematicky realizovaný zber, úprava, spracovanie, analýza, interpretácie a prezentácia informácia, ktoré slúžia k identifikácii a riešení rôznych marketingových situácií v organizácii".

P. Kotler

Americká marketingová asociácia - marketingový výskum predstavuje funkciu, ktorá prepája spotrebiteľa, zákazníka a verejnosť s marketingovým pracovníkom pomocou informácií využívaných k zisťovaniu a definovaniu marketingových záležitostí a problémov k tvorbe, zdokonaľovaní a hodnotení marketingových akcií, monitorovaní marketingového úsilia a
k zlepšení pochopenia marketingu ako procesu.
Kľúčové slová:

Marketing

dotazniky

hypotezy

Hodnotenie (0x):