Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Marketingový plán firmy Záhradný raj

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:51,5 %
  • Typ:Prednášky
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Dokumentácia:Stiahni
  • Rozsah A4:3 strán
  • Zobrazené:1 088 x
  • Stiahnuté:5 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.docx)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:21849
  • Posledna úprava:11.04.2009
Stručný prehľad:
Firma vznikla v roku 1995. Od začiatku existencie sa venuje výrobe záhradného nábytku, z masívneho dreva. Výroba bola vždy orientovaná len na zákazkovú produkciu. V súčasnosti poskytuje aj sériové výrobky možné ihneď k odberu. Výroba je dnes obohatená aj o predaj záhradných doplnkov. Firma sa zaoberá aj nábytkovým vybavením hotelov, kaviarni, reštaurácii.
Firma je riadená riaditeľkou a jej zástupcom. Pod sebou majú vysokokvalifikovaných pracovníkov, ktorý pomáhajú firme pri dosahovaní cieľov a vytváraní dobrého mena firmy vyrábaním čo najkvalitnejších a najlepších výrobkov.
Hodnotenie (0x):