Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Kvalita produkcie a jej zlepšovanie

Skryť detaily | Obľúbený
Samotný pojem zlepšovanie kvality je potrebné chápať v dvoch rovinách. V prvej rovine ide o transformáciu požiadaviek zákazníkov do vypracovania kvalitného návrhu, o určenie príslušných charakteristík produktu, zabezpečovanie ktorých by spĺňalo požiadavky zákazníkov. Cieľom tohto projektu je poukázať na kvalitu v súčasnosti, na nástroje, metódy a návrhy na jej zlepšovanie ako aj v neposlednom rade nezabudnúť na to najhlavnejšie teda zákazníka, ako on vníma kvalitu, čo je potrebné využiť pre zistenie potrieb zákazníka, jeho predstavy o kvalite, spokojnosť, lebo dobrý zisk sa odvíja od vernosti a spokojnosti zákazníka, ktorý by sme však nedosiahli vysokou kvalitou.
Kľúčové slová:

SMK

TQM

EFQM

TQC

Hodnotenie (0x):