Registrácia | Prihlásiť

Referát: Produkt z hľadiska marketingu - produktový mix

Skryť detaily | Obľúbený
Produkt má kľúčový význam pre úspech podniku.
Produkt je niečo, čo sa môže na trhu ponúkať do pozornosti na získanie, používanie alebo na spotrebu a má schopnosť uspokojiť želania alebo potrebu. Je označením celkovej ponuky pre klienta vrátane imidžu, loga, výrobcu, kultúry predaja a podobne.
Zahŕňa fyzické predmety, t.j. hmotné výrobky, stroje, prístroje, predmety v rôznom štádiu dokončenia, ktoré sa nakupujú a postupne ďalej spracúvajú, služby, myšlienky, osoby alebo miesta vyznačujúce sa materiálnymi, nemateriálnymi charakteristikami, ktoré jednotlivci alebo organizácie považujú za potrebné, hodnotné, uspokojujúce potreby.
Hodnotenie (0x):