Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Marketingový výskum - firma BioHealth s. r. o. - Návrh na marketingový výskum, plán, proces segmentácie a analyzovanie správania spotrebiteľov

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Návrh na marketingový výskum

Potreba Bio potravín sa týka vlastne len priemyslovo vyspelých krajín, odhaduje sa že svetový trh je 25 miliárd USD (!!!). Takmer polovicu spotreby zabezpečuje západná Európa. Trh rastie v priemere 8% ročne. Typickým spotrebiteľom je stredná trieda bývajúca meste, veľkomeste, s vyšším vzdelaním a so slušným životným štandardom. Je to spotrebiteľ dávajúci prednosť kvalite, zaujíma ho pôvod produktu aj spôsob prípravy. Nemecko je krajinou s najväčším obratom v predaji Bio produktov, obrat je dvojnásobne vyšší než napr. v Anglicku, Francúzsku či v Taliansku. Ale najviac utrácajú na tieto produkty Švajčiari, je to zhruba 110 dolárov ročne na jedinca.
Hodnotenie (0x):