Registrácia | Prihlásiť

SOČ: Marketingový plán - cestovný ruch

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:82,0 %
  • Typ:SOČ
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Marketing
  • Rozsah A4:23 strán
  • Zobrazené:3 013 x
  • Stiahnuté:4 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:Rich Text Format (.rtf)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:259
  • Posledna úprava:23.03.2017
Náhľady Náhľady
Cestovný ruch sa v dvadsiatom storočí stal významným spoločenským a ekonomickým fenoménom. V roku 2003 dosiahli devízové príjmy z aktívneho cestovného ruchu 7 231, 0 mil. Sk, čo je o 1 500, 0 mil. Sk viac ako v roku 2002. Podiel aktívneho zahraničného cestovného ruchu na HDP tvoril v roku 2003 2,7 %. Počet ubytovaných turistov dosiahol v roku 2003 počet 690 685 z toho 275 874 tvorili zahraniční návštevníci. Zo štatistiky cestovného ruchu vyplýva, že počet prenocovaní turistov dosiahol v roku 2003 celkom 2 612 929 prenocovaní.
Domáci cestovný ruch je významnou súčasťou spotreby obyvateľstva, ako aj formou jeho regenerácie a upevňovania zdravia. Súčasne rozširuje aj všeobecnú vzdelanosť, výmenu skúseností a rozhľadenosť, umožňuje sociálne kontakty a má vplyv na úroveň spokojnosti občanov.
Hodnotenie (0x):