Registrácia | Prihlásiť

Vypracované otázky: Marketing (20 vypracovaných štátnicových otázok)

Skryť detaily | Obľúbený
2. Fázy marketingového algoritmu, ich podstata a uplatnenie

Marketing rozdeľujeme do 4 fáz: - koncepčná fáza
realizačná fáza
analytická fáza
fáza spätnej väzby

Koncepčná fáza - (marketing, filozofia, obchodné príležitosti)
Formuluje svoju marketingovú filozofiu.
Marketingová filozofia - vymedzuje sféry nášho podnikateľského záujmu a vytyčuje smery pre vyhľadávanie obchodných príležitostí. Proces tvorby marketing. filozofie spočíva v jasnom vyjadrení postoja podniku k nasled. aspektom jeho vstupu na trh: - poradie medzi konkurentmi
- rozsah sféry podnikateľského záujmu
- teritoriálna pôsobnosť
- výška vlastného podielu na tvorbe produktu
Hodnotenie (0x):