Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Objektové programovanie - Kocúr v čižmách (hra)

Skryť detaily | Obľúbený
Opis riešenia

V textovej hre Kocur v čižmách sú použité, okrem iného, abstraktné triedy a rozhraní, ktoré sú definované v knižnici TextGameLibrary.dll.

Trieda Room dedi od IRoom, v tejto triede sú použité metódy Show(), SetExits(), AddItem(), RemoveItem() a GetItem().

Trieda Game dedí od IGame, tu sú použité metódy CreateRooms(), Uvod() a Play()

Trieda BackPack dedí od IBackPack, obsahuje metódy Add(). Remove(), GetItem() a ShowBackPack()

Trieda Parser nededí od nikoho, overuje vstup, že či prvé slovo je príkaz a druhé parameter

V priečinku commands sa nachádzajú všetky triedy príkazov použitých v textovej hre, ktoré dedia od abstraktnej triedy ACommand a od rozhrania ICommand. V priečinku items sa nachádzajú všetky predmety, tie ktoré su použiteľne dedia od rozhrania IUse.

Zhodnotenie riešenia

Pre textovú hru bolo potrebné vytvoriť miestnosti, nastaviť možné východy a určiť, z ktorej sa ide kam. Potom sa do jednotlivých miestností pridali predmety a nastavili sa ich parametre a použiteľnosť. Počas hry sa pomocou podmienok a chybových správ ošetruje použiteľnosť predmetov a priechodnosť miestností.

Kľúčové slová:

Objektové programovanie

Hodnotenie (0x):