Registrácia | Prihlásiť

Referát: Nákupné správanie

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:62,6 %
  • Typ:Referát
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Základy marketingu
  • Autor:stencl
  • Ročník:2. ročník
  • Rozsah A4:5 strán
  • Zobrazené:978 x
  • Stiahnuté:2 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.docx)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:27343
  • Posledna úprava:08.11.2009
1. Popíšte, ako uvedené faktory ovplyvňujú nákupné správanie Vašich spotrebiteľov?
KULTÚRNE FAKTORY
Kultúra
Podmienky pre zriadenie videopožičovne sú na väčšine územia Slovenska veľmi vyhovujúce a postačujúce pre nás. Obyvateľstvo v hlavnom meste ale aj v ostatných mestách na Slovenku je veľmi rozvinuté a rýchlo napreduje, čo je pre nás veľmi výhodne pretože nám vyrastajú potenciálni zákazníci. Miera vzdelanosti je tiež veľmi vysoká teda aj zárobková činnosť obyvateľov je lepšia, čím sa nám umožňuje vytvárať ponuky pre náročnejších zákazníkov.
Hodnotenie (0x):