Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Reklama

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:63,3 %
  • Typ:Semestrálna práca
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Manažment
  • Autor:drobciatko3
  • Ročník:2. ročník
  • Rozsah A4:17 strán
  • Zobrazené:1 061 x
  • Stiahnuté:7 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:27486
  • Posledna úprava:11.11.2009
Úvod

Reklama je jednou z najagresívnejšej komunikačných foriem súčasnej doby. Sprevádza nás takmer na každom kroku. Snáď nikto nemôže povedať, že sa nikdy so žiadnou reklamou nestretol. Reklama nás ovplyvňuje, či už si to uvedomujeme, alebo nie. Už jednoduchým pohľadom na plagát v centre mesta získava človek informáciu, o ktorú pôvodne vôbec nestál.
Prostriedkov, ktorými sa reklamná komunikácia uskutočňuje, je mnoho. Začnime u stránok novín a časopisov, rôznych letákov, brožúr a upútavacích publikácií, sú to plagáty na uliciach a plagáty v hromadných dopravných prostriedkoch, billboardy stojace pozdĺž cesty a skončiť môžeme pri elektronických formách reklamy, teda televízne, rozhlasové a reklamy na internete....
Kľúčové slová:

Reklama

Hodnotenie (0x):