Registrácia | Prihlásiť

Slohová práca: Teória marketingovej komunikácie

Skryť detaily | Obľúbený
Povráva sa, že ticho lieči. Preto je v nemocniciach a zdravotníckych zariadeniach tak ticho. Aby sa ľudia liečili. Najnovšie však ticho už dokáže aj šetriť peniaze. Naši páni poslanci, prijali novelu jazykového zákona, ktorá nám presne stanovuje ako sa správne vyjadrovať a písať podľa litery zákona. Teda tichom naozaj dokážeme šetriť.
Len nerobme paniku. Bude to zo začiatku ťažké, ale spoločným úsilím to zvládneme. Nastal najvyšší čas si zaobstarať Pravidla slovenského pravopisu a Pravidla slovenskej výslovnosti. Odteraz v úradoch už žiadne nespisovné vyjadrovanie, len pekne, v štátnom jazyku. Občas rozmýšľam, či nepodporiť južne obce, ktoré sa postavili proti novele spolu s “Washingtonom”, čo sa neskôr ukázalo, že ide len o maďarskú krajanskú organizáciu sídliacu v tomto meste. Ale keďže nie sme v Uhorsku tak by to asi nebol dobrý nápad.
Hodnotenie (0x):