Registrácia | Prihlásiť

Ročníková práca: Search engine marketing

Skryť detaily | Obľúbený
1. História search engine marketing

Podľa niektorých odhadov je na celosvetovom webe asi miliarda miest ( web sites). Ale len malá časť z nich ( niektoré odhady hovoria že to je len 16 %). Je podchytená v katalógoch a vyhľadávačoch. Napriek tomu až 80 % užívateľov objavuje nové stránky práve v katalógoch a vyhľadávačoch.

Využívanie katalógov a vyhľadávačov však nie je bez problémov, a to i pre hľadajúcich užívateľov ako aj pre majiteľov stránok. Fulltextové vyhľadávače vracajú ako odpoveď na bežné, menej špecifické dotazy obvykle desiatky až stovky tisíc odkazov. V katalógoch sú zase hory odkazov ukryté v komplikovanej štruktúre a podkategórií, idúce často do desiatkoch úrovní. Výsledkom je , že bežný užívatelia obvykle skúšajú odkazy len z prvých pár stránok výsledkov fulltextových vyhľadávačoch a v katalógoch využívajú predovšetkým hierarchicky vyššie položené kategórie. Zo špičky ľadovca vyhľadávačoch a katalógoch zmapovaného webu tak užívateľ nachádza opäť len veľmi malú časť tých najviditeľnejších stránok.
Kľúčové slová:

Search engine

marketing

Hodnotenie (0x):