Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Marketingová analýza podniku VUP, a.s.

Skryť detaily | Obľúbený
Začiatok histórie VUP, a.s. spadá do r. 1950, kedy odčlenením výskumného pracoviska Chemických závodov v Novákoch bol zriadený Výskumný ústav pre technickú chémiu. V roku 1951 bol premenovaný na Výskumný ústav ťažkej organickej chémie, v roku 1953 na Výskumný ústav acetylénovej chémie a v roku 1959 na Výskumný ústav pre petrochémiu (VUP). VUP, a. s. vykonáva výskum a vývoj aplikovaných petrochemických a iných organických syntéz, výrobkov a procesov do úrovne technologických podkladov pre nové výrobne. VUP, a. s. patrí k najväčším výrobcom malotonážnych produktov a chemických špecialít v oblasti organickej chémie na Slovensku, pričom jej najväčšou výhodou je vlastná výskumná základňa, ktorá je zárukou a predpokladom inovačného vývoja. Zamestnáva 150 kvalifikovaných pracovníkov, z toho 32 % s vysokoškolským vzdelaním, pričom 60 pracovníkov je zamestnaných priamo vo výskume a majú potrebnú kvalifikáciu.
Zámerom vedenia VUP, a. s. je byť spoľahlivým obchodným partnerom a plniť svoje záväzky hlavne voči obchodným partnerom a zamestnancom. Súčasná situácia v dôsledku finančnej a hospodárskej krízy však nie je najpriaznivejšia. Prvoradou snahou spoločnosti je prežiť v neustále silnejúcej konkurencii a udržať si svoju doterajšiu pozíciu na trhu. Filozofiou spoločnosti je ponúkať kvalitné produkty za dobré ceny.
Hodnotenie (0x):