Registrácia | Prihlásiť

Analýza: Vstup firmy na zahraničný trh

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
Ukážka:


Vydavateľstvo Sigma s. r. o. plánuje vstup na zahraničný trh, kde má záujem umiestniť svoj produkt - teda publikácie vydavateľstva. Medzi najdôležitejšie predpoklady determinujúce úspešný vstup na zahraničný trh patria z pohľadu manažmentu vydavateľstva:
• dlhodobé skúsenosti z vydavateľskej činnosti oboch spoločníkov,
• dostatočný finančný potenciál,
• dobré obchodné kontakty,
• vysoká kvalita produkcie vydavateľstva,
• pružnosť pri vydavateľskej činnosti.
Avšak splnenie týchto predpokladov si vyžaduje systematický prístup k plánovaniu medzinárodného marketingu. Vydavateľstvo uplatňuje marketingovú koncepciu s cieľom poskytnutia maximálnej kvality za rozumnú cenu. Vydavateľstvo Sigma prichádza do kontaktu s rôznymi subjektami, ktoré ovplyvňujú jeho činnosť. Preto je nevyhnutné pristúpiť k analýze mikroprostredia vydavateľstva..
Kľúčové slová:

firma

trh

obchod

politika

komunikačný mix

Hodnotenie (0x):