Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Riadenie vzťahov so zákazníkmi

Skryť detaily | Obľúbený
Cieľom mojej práce je zamerať sa na riadenie vzťahov so zákazníkmi, resp. management vzťahov so zákazníkmi. V súčastnosti je tento proces stále viac a viac dôležitejší, keďže producenti produktov a služieb si uvedomujú obmedzenosť trhu. Preto pojem stály a lojálny zákazník sa stáva veľmi dôležitý pre výrobcov, ktorí si uvedomujú, že dlhodobé a kvalitné vzťahy so zákazníkmi im umožnia udržať si konkurencieschopnosť a prekonať výkyvy na trhoch. Skvalitňovanie produktov a služieb prináša obom stranám výhody, ako pre výrobcov, tak aj pre zákazníkov. Tento proces riadenia vzťahov so zákazníkmi by som chcel aplikovať na veľmi úspešný slovenský podnik, ktorého rast presiahol už aj hranice nášho štátu a vďaka tejto uplatňovanej firemnej politike jeho sila na trhu neustále rastie a čoraz viac zákazníkov vyhľadáva ich ponuku.
Hodnotenie (0x):