Registrácia | Prihlásiť

Analýza: Autoškola DRIVER - Marketingové štúdie

Skryť detaily | Obľúbený
Marketingová štúdia č. 1

Založenie firmy, identifikácia potrieb zákazníka

Za tie tri roky pôsobenia autoškoly na trhu, ňou prešlo mnoho zákazníkov s rôznymi požiadavkami. Spočiatku som bola vďačná za každého nového klienta, to ale neznamená že teraz nie som. Moje postavenie na trhu mi však povoľuje vyberať si z veľkého množstva potenciálnych zákazníkov. Keďže záujem stále rastie, tak onedlho budem otvárať novú pobočku v Košiciach.
Okruh zákazníkov je široký. Predstavujú ho predovšetkým mladí ľudia, študenti stredných škôl, ktorým poskytujem 10% zľavu z celkovej ceny. S touto skupinou ľudí sa mi pracuje najlepšie, pretože sa rýchlo učia a mám u nich najväčšie percento úspešnosti na záverečných testoch.
Moje služby využívajú aj veľké firmy, ktoré od svojich zamestnancov požadujú vodičské oprávnenie typu B aj C a sú ochotné zaplatiť im celú výučbu. Takýmto firmám poskytujem 5% zľavu z ceny + tri kondičné jazdy bezplatne. Sú to prevažne klienti vo veku od 28 – 40 rokov. Spolupráca s nimi je veľmi dobrá.
Hodnotenie (0x):