Registrácia | Prihlásiť

Referát: Vývoj k modernému marketingu

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:48,3 %
  • Typ:Referát
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Aplikovaný marketing
  • Autor:bushatko
  • Rozsah A4:2 strán
  • Zobrazené:945 x
  • Stiahnuté:0 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:33252
  • Posledna úprava:15.05.2010
Koncom 19. storočia, sa postupne mení trh predávajúceho na trh kupujúceho. Výrobcovia, keď chceli prežiť, museli nevyhnutne realizovať „prieskum trhu“. Tento vývoj bol živelný a diktoval ho sám život. Obdobie v ktorej prebiehal prvotný výrazný záujem o trh sa zvykne tiež nazývať etapou „primitívneho marketingu“.
Kľúčové slová:

marketing

Hodnotenie (0x):