Registrácia | Prihlásiť

Referát: Základná charakteristika distribúcie

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:53,0 %
  • Typ:Referát
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Aplikovaný marketing
  • Autor:bushatko
  • Rozsah A4:2 strán
  • Zobrazené:867 x
  • Stiahnuté:1 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:33254
  • Posledna úprava:15.05.2010
Distribučné kanály patria medzi najdôležitejšie súčastí marketingu. Ide o výber miesta kde sa budú výrobky predávať, výber spôsobu ako sa na toto miesto dostanú a ako sa budú predávať. Rozhodnutia o distribúcií ovplyvňujú všetky ostatné marketingové ciele. Napríklad aj cenová politika závisí na tom, či firma bude predávať výrobky sama, alebo využije rôznych sprostredkovateľov.
Kľúčové slová:

funkcia

odbytový kanál

trh

Hodnotenie (0x):