Registrácia | Prihlásiť

Referát: Zásady komunikácie

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:56,2 %
  • Typ:Referát
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Aplikovaný marketing
  • Autor:bushatko
  • Rozsah A4:6 strán
  • Zobrazené:895 x
  • Stiahnuté:5 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:33255
  • Posledna úprava:19.05.2010
Komunikácia je to cieľavedomá činnosť zameraná na vyvolanie a usmernenie potrieb, ktoré sa uspokojujú prostredníctvom kúpy produktu firmy. V procese komunikácie sa uskutočňuje oboznamovanie trhu s ponukou a nadviazanie kontaktu medzi predávajúcimi a kupujúcimi.Každá komunikácia musí mať určitý zdroj, odosielateľa. Zdrojom správy je firma, ktorá ponúka tovar alebo službu. Každý zdroj svojou správou
sleduje určité ciele.
Hodnotenie (0x):