Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Špecifické pravidlá reklamnej praxe

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:60,4 %
  • Typ:Prednášky
  • Kategória:Nezaradené
  • Podkategória:Žurnalistika
  • Predmet:Žurnalistika
  • Autor:zadsemuser
  • Rozsah A4:6 strán
  • Zobrazené:839 x
  • Stiahnuté:0 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:33377
  • Posledna úprava:30.05.2010
1. REKLAMA NA ALKOHOL
Reklama alkoholických nápojov nesmie byť umiestnená v médiách určených pre maloletých, na billboardoch v tesnej blízkosti škôl, detských ihrísk a v podobných zariadeniach, ktoré sú určené predovšetkým maloletým.
Za reklamy odporujúce Kódexu reklamnej praxe sa budú považovať také reklamy propagujúce alkoholické výrobky, na ktoré sa bude vzťahovať niektorá z ďalej uvedených charakteristík:

1.1. Vlastnosti alkoholu
1.1.1 Reklamy oznamujúce nevhodným spôsobom, že konkrétny produkt má mimoriadny
účinok, alebo že rýchlo pôsobí.
Hodnotenie (0x):