Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Etické princípy tvorby propagačných celkov

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:61,8 %
  • Typ:Prednášky
  • Kategória:Nezaradené
  • Podkategória:Žurnalistika
  • Predmet:Žurnalistika
  • Autor:zadsemuser
  • Rozsah A4:3 strán
  • Zobrazené:927 x
  • Stiahnuté:2 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:33378
  • Posledna úprava:30.05.2010
V I. časti – „Úvodné ustanovenia“ – sú vymedzené základné požiadavky na reklamu. Sú tu zadefinované tieto pojmy:

pojem reklamy, subjekty reklamy ako komunikačného procesu, základné požiadavky na reklamu, uplatňovanie Kódexu

1. Pojem reklamy
Podľa Kódexu sa reklamou rozumie komunikačný proces, ktorého účelom je prostredníctvom komunikačných médií poskytnúť spotrebiteľovi informácie o tovare a službách, nehnuteľnostiach, obchodnom mene, ochrannej známke a iných právach a záväzkoch (ďalej len „Produkt“). Za komunikačné médiá sa pokladá televízia, rozhlas, nosiče audiovizuálnych diel, periodická tlač a neperiodické publikácie, billboardy, dopravné prostriedky, plagáty a letáky, ako aj ďalšie komunikačné prostriedky umožňujúce prenos informácií.
Hodnotenie (0x):