Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Medzinárodná komunikácia

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:52,7 %
  • Typ:Prednášky
  • Kategória:Nezaradené
  • Podkategória:Žurnalistika
  • Predmet:Žurnalistika
  • Autor:zadsemuser
  • Rozsah A4:4 strán
  • Zobrazené:934 x
  • Stiahnuté:2 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:33384
  • Posledna úprava:30.05.2010
Medzinárodná marketingová komunikácia prebieha v prostredí s odlišnými demografickými, ekonomickými, geografickými, technologickými, politickými a legislatívnymi podmienkami. Kultúrne a legislatívne rozdiely môžu firmám spôsobiť problémy a väčšinou vyvolávajú potrebu zmeny prístupu od „čo povedať“ k „ako to povedať“. Pri MK je potrebné zohľadniť vplyv jednotlivých kultúrnych prvkov na medzinárodné komunikačné kampane, vplyv legislatívy na reklamu, podporu predaja a obľúbenosť rôznych médií.
Kľúčové slová:

MEDZINÁRODNÁ KOMUNIKÁCIA

Hodnotenie (0x):