Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Charakteristika zložiek makroprostredia, v ktorom pôsobia reklamné agentúry na Slovensku

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:59,2 %
  • Typ:Prednášky
  • Kategória:Nezaradené
  • Podkategória:Žurnalistika
  • Predmet:Žurnalistika
  • Autor:zadsemuser
  • Rozsah A4:2 strán
  • Zobrazené:922 x
  • Stiahnuté:1 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:33392
  • Posledna úprava:30.05.2010
Milé deti, na Slovenské pomery si túto problematiku budete musieť aplikovať samé, ale verím, že to hravo zvládnete! Ja totiž o slovenskom reklamnom trhu viem holé nič…

Úvod – Komplexné strategické plánovanie
Komplexné strategické plánovanie organizácie je tvorené na úrovni vrcholového riadenia firmy. Dáva odpoveď na tieto základné otázky:
• Aké je poslanie firmy
• Aké sú hlavné strategické ciele firmy...
Hodnotenie (0x):