Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Využívanie sociologických výskumov v redakčnej a propagačnej praxi

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:61,8 %
  • Typ:Prednášky
  • Kategória:Nezaradené
  • Podkategória:Žurnalistika
  • Predmet:Žurnalistika
  • Autor:zadsemuser
  • Rozsah A4:2 strán
  • Zobrazené:887 x
  • Stiahnuté:0 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:33405
  • Posledna úprava:30.05.2010
Spolupráca žurnalistov, sociológov a propagačných pracovníkov
Sociológia žurnalistiky je v užšom zmysle ponímaná skôr ako sociológia v žurnalistike, resp. ako špecifická adaptácia niektorých sociologických metód, procedúr a techník v žurnalistike. Sociologické pojatie žurnalistického tvorivého procesu vychádza z toho, že žurnalistika je spoločensky riadenou kolektívnou činnosťou s väzbami na spoluprácu inštitucionálnu a s publikom. Tieto stránky sa premietajú do všetkých etáp žurnalistických činností od plánovania až po hodnotenie účinnosti pri stanovených cieľov. Vyhodnocujú sa štatistické údaje a výsledky výskumu, skúsenosti z terénu atď.
V spolupráci je dôležitá ich vzájomná komunikácia.
Hodnotenie (0x):