Registrácia | Prihlásiť

Referát: Podniková kultúra

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:53,5 %
  • Typ:Referát
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Ekonómia
  • Predmet:Ekonomika podniku
  • Autor:bushatko
  • Rozsah A4:1 strán
  • Zobrazené:344 x
  • Stiahnuté:1 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:33801
  • Posledna úprava:24.05.2010
Základným cieľom každého podniku v ekonomike trhového hospodárstva je dlhodobo dosahovať zisk. V posledných rokoch do popredia vstupujú poznatky, ktoré naznačujú, že okrem ekonomických faktorov resp. činiteľov do podnikového procesu významnou mierou zasahujú aj činitele sociologickej a psychologickej povahy. Na každý podnik ako celok by sa malo nazerať nie ako na „neživé stroje“ alebo „bezduché organizmy“, ale najmä ako na organizovanú skupinu ľudí s určitým spoločným cieľom. Takýto kulturologický prístup chápania podniku, ktorý cieľavedome presadzuje pravidlá, postoje, názory a spôsoby správania možno označiť ako hodnotovo orientovaná politika podniku.
Hodnotenie (0x):