Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Charakterizovanie metód tvorby ceny podniku a popísanie procesu tvorby ceny

Skryť detaily | Obľúbený
Úspech v podnikaní je vo veľkej miere závislí od toho ako sa presne v podniku nastavia ceny. V podniku sa môže vytvoriť vlastná cenová stratégia, ale tú treba neustále prispôsobovať aktuálnej situácii na trhu. Neexistuje preto žiadna zaručená cesta k úspechu. Je to všetko založené na šikovnosti a predvídavosti podnikateľa. Vo svojej práci som sa venoval cenovej stratégii a tvorbe cien v podniku. Hoci tieto dva pojmy vyzerajú na prvý pohľad rovnako je medzi nimi niekoľko rozdielov. Cenová stratégia je plán toho približne za akú cenu chceme výrobok na trhu ponúkať počas jednotlivých fáz jeho životného cyklu.
Hodnotenie (0x):