Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Konkurenčné analýzy a stratégie (gastro odvetvie)

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
Keď zhrnieme konkurenčnú stratégiu hotela TURIEC môžeme povedať, že firma nie je konkurenčne ohrozovaná a aj napriek dosť veľkej konkurencii si udržiava významne postavenie na trhu a dosahuje zisky.

Ceny v hoteli TURIEC sú prijateľné, ale čo je významný plus, sú nižšie ako u konkurencie. Hotel TURIEC každý mesiac, za účelom zvýšenia predaja poskytuje rôzne akcie a stálym hosťom ponúka možnosť využitia klubových kariet.

Najväčšiu konkurenčnú hrozbu môže hotel TURIEC pripisovať hotelu GRANDIS, hotelu VICTORIA a koniec koncom aj penziónu BRILANT. Tieto 3 zariadenia sa do značnej miery podobajú poskytovaním služieb a komplexnosťou služieb na hotel TURIEC.
Hodnotenie (0x):