Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Konkurenčné analýzy a stratégie - kurenárske odvetvie

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Keď zhrnieme konkurencie a stratégie firmy INKUR, môžeme povedať, že firma nie je konkurenčne ohrozovaná a aj napriek dosť veľkej konkurencie si udržiava významne postavenie na trhu a dosahuje zisky.

Ceny vo firme INKUR sú prijateľné, ale čo je významným plus, sú nižšie ako u konkurencie. Firma INKUR každý mesiac, za účelom zvýšenia predaja poskytuje zľavy na rôzny tovar vo výške 10 – 30 %. Ďalšie uplatnenie zľavy majú držitelia zákazníckej karty.

Z marketingového prieskumu, má firma INKUR najlacnejšie kanalizačné a odpadové rúry a tvarovky. V porovnaní so supermarketom kde ponúkajú aj značkový tovar, aj tovar podradnej kvality za nízke ceny, je práve ten kvalitný značkový tovar vo výrazne vyšších cenách ako má firma INKUR.

Najväčšiu konkurenčnú hrozbu môže firma INKUR pripisovať veľkoobchodným predajňam v meste Martin. Sídla dvoch veľkých predajní, Ptáček veľkoobchod, a. s. a Barimpex, s. r. o., sú neďaleko sídla firmy INKUR. Ptáček, v. o. svoj tovar dodáva aj do firmy INKUR, firma Barimpex už nie.
Hodnotenie (0x):