Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Marketingová komunikácia - Tchibo

Skryť detaily | Obľúbený
Len málo príro¬dných produktov vyžaduje toľko ľudského úsilia, znalostí a staro¬stl¬i-vosti ako káva. Ako povzbu¬dzujúci prostriedok i symbol pohody a relaxácie nás sprevádza po celý deň. Nie nadarmo sa hovorí, že čerstvá káva je priateľom dobrých myšlienok, slov a diel. Káva môže mať nespo¬četné množstvo chuťových i aroma¬ti¬ckých vlastností, závislých od miesta pôvodu kávových zŕn, ich kvality, spraco¬vania, danej odrody, konkrétneho zberu, spôsobu praženia a samozrejme receptúry, vďaka ktorej káva získava požadovaný chuťový profil a svoju jedine¬čnosť. Dôležitou bodkou na ceste za perfe¬ktnou šálkou kávy je potom spôsob jej prípravy. Či už ale dávate prednosť tureckej káve alebo espressu, kávu si osladíte cukrom, zjemníte smotanou alebo radšej priostríte likérom, venujte dosta¬točnú pozornosť výberu samotnej kávy a buďte nároční.
Kľúčové slová:

Tchibo

Eduscho

káva

Hodnotenie (0x):