Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Analýza exportnej spoločnosti Heineken

Zobraziť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
Heineken Slovensko je viac ako 11 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom takmer 45%. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete - Heineken N.V.. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, Heineken na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky - Krušovice, Starobrno a Desperados. Okrem investícií do pivovaru Heineken vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2008 patrí Heineken Slovensko medzi najväčšie spoločnosti v potravinárskom sektore. Kľúčová domáca značka - Zlatý Bažant sa okrem Slovenska výrazne presadzuje aj na zahraničných trhoch. Aj v roku 2008 sa na celom svete predalo viac ako 1 milión hektolitrov piva Zlatý Bažant, čo predstavuje viac ako dvesto miliónov 0,5-litrových pív.
Hodnotenie (0x):