Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Marketing - Marketingový plán podniku

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
1.1 Účel marketingového plánu

Tento marketingový plán sme vypracovali za účelom zhodnotenia našej doterajšej činnosti, analýzy všetkých faktorov, ktoré priamo alebo nepriamo vplývajú na našu spoločnosť. Vďaka tomu sme zistili mnoho nových segmentov a príležitostí trhu. Vyplynuli nám z neho nové rady a postupy ako tieto príležitosti využiť, ako preniknúť na nové segmenty a na základe týchto poznatkov doplniť, alebo zmeniť naše súčastne zavedené postupy na zvýšenie efektívnosti vykonávaných činností.

Marketingový plán je zostavený ako odraz reálnych situácií z reálneho sveta. Jeho vypracovanie nám pomôže rozvíjať si tvorivé myslenie a naučiť sa modelovať vykreslené situácie. Berieme ho ako prínos a očakávame nadobudnutie nových praktických zručností
Hodnotenie (0x):