Registrácia | Prihlásiť

Ekonomický plán: Krízový manažment - Krízový plán podniku Panasonic

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Krízový plán podniku Panasonic.

3. Analýza stupňa ohrozenia
Na základe stanovenia polohy ohnísk kríz v matici vyplýva, že firma Panasonic Electronic Devices Slovakia s.r.o. je ohrozená krízami len v malej miere. Najväčšie ohrozenie sa môže očakávať od K3, K4 a K6, pretože pravdepodobnosť jej vzniku je stredná a účinok na podnik je zničujúci. Rovnaký účinok na podnik majú krízy K1, ale s malou pravdepodobnosťou ich vzniku...

4. Návrh stratégie krízového manažmentu
Na základe zistených a predpokladaných kríz volíme stratégiu odvrátenia, zabránenia vzniku kríze, ktorú aplikujeme už pri prvých náznakoch potenciálnej hrozby. Hlavný význam tejto stratégie spočíva v rozpoznaní krízových javov na základe analýze nepriamych vplyvov, ležiacich mimo vlastnej udalosti v skorom nasadený proti opatrení...
Hodnotenie (0x):