Registrácia | Prihlásiť

Ťahák: Strategický manažment - ťahák

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady
Stratégia – sa zvyčajne definuje ako vedomé určenie základných dlhodobých cieľov podniku, stanovenie postupu činností, ktoré umožnia čo najrýchlejšie splniť ciele a rozmiestnenie zdrojov potrebných na realizáciu cieľov

Strategické myslenie má špecifické črty:
Dlhodobosť – zabezpečiť dlhodobú životoschopnosť a ziskovosť podnikateľskej jednotky v čo najdlhšom možnom časovom horizonte
Extrovertnosť – podnik nikdy nie je osamotený ale vyvíja sa vo svojom socio-ekonomickom prostredí. Zmeny prostredia je treba v danej chvíli poznať a interpretovať
Kompetitívnosť v myslení – prostredníctvom cielenej profilácie a diferenciácie vybudovať dlhodobý konkurenčný model
Cieľová orientovanosť – vytváranie jednotného základného názoru na ciele Identita so zákazníkom – snaha získať zákazníka
Tvorivosť -
Reálnosť – myslenie vzťahujúce sa na bezprostrednú realitu
Akčná orientovanosť – dôsledná príprava všetkých aktivít na dlhodobo orientované ciele
Jednoduchosť, pragmatickosť – na konci strat.myslenia by mala byť jasná,transparentná a zrozumiteľná koncepcia  
Hodnotenie (0x):