Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Prednášky z Marketingu služieb

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
Pojem služby je frekventovanou kategóriou teórie a praxe modernej ekonomiky s mnohostranným uplatňovaním a viacvýznamovým chápaním. V odbornej literatúre je možné nájsť viacero definícií služieb, ktoré je možné uplatniť v hospodárskej a najmä obchodnej praxi.. Žiadna z nich však nenadobudla všeobecnú platnosť. Do istej miery je to možné vysvetliť veľkou rôznorodosťou služieb. Veď do ich rámca zahrňujeme služby hotelové a reštauračné, dopravné, telekomunikačné, bankovníctva, poisťovníctva, poradenské, štátnej správy, vzdelávacie, zdravotnícke atď. Ich heterogénnosť spôsobuje rad výnimiek od zostavených definícií. Preto niektorí odborníci presadzujú názor, že nie je opodstatnené usilovať sa vtesnať služby do jedného rámca zovšeobecnenej charakteristiky, čo sa nestáva ani v prípade výrobných činností. Pre prax je skôr žiaduce vystihnúť špecifické prvky služieb, ktoré sú predmetom nášho záujmu, vybrať k nim nástroje analýzy a z nich odvodzovať podnikateľské stratégie.
Kľúčové slová:

marketing

služby

marketing služieb

Hodnotenie (0x):