Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Návrh marketingovej stratégie pre vybraný výrobok Kinder suprise

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady
Návrh marketingovej stratégie pre vybraný výrobok - kinder suprise. Predmetom tohto projektu sú sladké vajíčka s mliečnou čokoládou a s prekvapením Kinder Surprise, ktoré pozná každé dieťa i dospelý. Naša spoločnosť Ferrero ich začala vyrábať začiatkom sedemdesiatych rokov a vysokej obľube sa tešia až dodnes. Kľúčové slová spoločnosti sú vysoká akosť, presnosť remeselnej práce, čerstvosť výrobku, starostlivý výber najjemnejších surovín, úcta k našim zákazníkom a ohľad na nich. Naše výrobky sú výsledkom inovácií a sú preto nenapodobiteľné.
Kľúčové slová:

reklama

marketing

cieľ

stretégia

Hodnotenie (0x):