Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Marketingové analýzy

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
Marketingové analýzy
1. prednáška - Cieľom tejto prednášky je:
- vysvetliť pojmy – podnikanie, stratégie, podniková politika, ciele riadenie,
- vysvetliť ako súvisí strategický manažment podniku s Marketingovým manažmentom,
-vymedzenie pojmu marketingového manažmentu,
- objasniť proces marketingového manažmentu,
- vzťahy marketingového informačného systému s manažérskym informačným systémom.

Riadenie podniku.
Nevyhnutným predpokladom úspešného podnikania je neustále napredovanie podniku a prispôsobovanie sa trhovému prostrediu. Úspešnosť podnikania sa však dosiahne len vtedy, ak je spokojný zákazník. Podnikanie je založené na podnikavosti- ako vlastnosti podniku , ktorá sa prejavuje v dvoch dimenziách:
- provou je schopnosť využiť silné stránky podniku – napr. ak podnik má nízke náklady, môže stanoviť nižšie ceny, prípadne ak má technológiu – môže zvyšovať kvalitu, inovovať produkty, ak objaví nový trhový segment môže zvyšovať trhový podiel a pod.
- druhou dimenziou je schopnosť podniku objaviť nové trhové príležitosti napr. ak získa nových zákazníkov, môže zvyšovať trhový podiel, ak konkurencia má vysoké ceny, môže svoju cenovú úroveň produkcie upravovať a pod.
...
Hodnotenie (0x):