Registrácia | Prihlásiť

Vypracované otázky: Audit marketingu - vypracované otázky

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
1. Význam auditu marketingu pre zvyšovanie výkonnosti aktivít marketingu.
- AM ako určitá forma nezávislého skúmania marketingovej výkonnosti podniku, ktorého úlohou je nielen určiť problémové oblasti a marketingové príležitosti, ale aj vypracovať plán opatrení na zlepšenie marketingovej výkonnosti firmy. AM sa v modernej trhovej ekonomike začal postupne uplatňovať ako jedna z foriem, ktorá má pomáhať riešiť úzke miesta, včas upozorniť na určité hrozby, ktoré aj pri uplatňovaní marketingu môžu nastať.  

2. Zakladatelia auditu marketingu a jeho história.
AM je veľmi mladá disciplína. AM prechádzal rôznymi vlnami: 1 vlna generačná vlna( Kotler, Simon, Majaro) 2 vlna štartovacia vlna, rozvinul ju Kotler, Majaro 3 vlna problémová vlna 90r. 4 vlna uniformné trendy – prechod od formovania otázky k riešeniu 6 výkonná vlna „ musíme dosiahnuť objektívnu odpoveď, kde bol AM aplikovaný a dosiahnuť riešenie 7 riadený MA „ aby bol dosiahnutý efekt. M, musí komunikovať riadiaci zo zodpovednou osobou“ 8 moderný auditový fenomén - buduje sa na autoritatívnej metóde  
Hodnotenie (0x):