Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Spoločensky zodpovedné podnikanie - kódex podnikateľského správania sa firmy

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady
Termín Spoločensky zodpovedné podnikanie sa dá definovať ako podnikanie, ktoré sa zameriava na schopnosť firmy usilovať sa o neustále rozmnožovanie bohatstva v súlade so životným prostredím a spoločnosťou. Za vznik tohto pojmu môže predovšetkým fakt, že nadnárodné korporácie s narastajúcim vplyvom naberajú aj na slobode v konaní, pričom následky tohto konania znáša štát, ľudstvo a v neposlednom rade príroda. V dnešnej dobe sa však do povedomia spoločnosti dostáva okrem honby za ziskom aj vzťah k životnému prostrediu a snaha ochraňovať ho. Ak chcú spoločnosti sledovať tento trend a zachovať si dobrý imidž pred verejnosťou, je nevyhnutné aby zarovno s marketingovými stratégiami vypracovávali aj dobre komunikované stratégie ochraňujúce životné prostredie a spoločnosť ako takú ..
Hodnotenie (0x):