Registrácia | Prihlásiť

Poznámky: Socialno-spoločenský marketing

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady
Reklamy ktoré chcu predať nie len produkt „sensu striete“ ale snažia sa odkázať na ideu (telerancia, ekologia) zmenu doterajšieho spravania (nepoužívanie drog, pozužív. prezervatívov, rozumne šofer. autom) odkázanie peňažnej (materialnej) hodnoty napr. (prírodné nešťastia, detská onkologia)

- je to druh reklamy, ktorý sa týka dôležitých socialno-spoločenských problémov, ktorých riešenie sa snaží vyvolať reklamnými prostriedkami

Kampane objavujúce sa v médiách, ale často prejdú bez povšimnutia. Vzhľadom na nízky rozpočet a krátkodobé pôsobenie, napriek závažnosti prezentovaných problémov.

Absencia dlhodobej perspektívy a konkrétnych stratégii riešenia problému, znižuje ich trvácnejšiu pozitívnu odozvu.

Sú prípady aj opačných výsledkov vo vzťahu k cieľom (napr. interrupcie)

Marketing spoločensky angažovaný (casue related marketing, corporate comunity involvement, social responsibility)

Je to nový jav, ktorý je zároveň kontroverzný.
Základom je spájanie komerčných marketingových krokov v prospech firmy alebo značky v spojení s prezentáciou závažnej spoločenskej otázky...
Hodnotenie (0x):