Registrácia | Prihlásiť

Projekt: Marketingová stratégia podniku Kovotvar Kúty

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Charakteristika podniku
Výrobné družstvo Kovotvar Kúty vzniklo na Slovensku dňa 1.10.1953 pod názvom TOPĽA. Od doby založenia po dnešné dni družstvo prešlo obrovským vývojom a mnohými zmenami ako nutnosť prispôsobiť sa podmienkam spoločnosti a trhu. V roku 1964 bol stanovený názov KOVOTVAR KÚTY, ktorý mal prevádzky okrem Kútov aj v Šaštíne, Holíči a Jablonici. Družstvo sa tak stalo jedným z najvýznamnejších podnikov v regióne – Západné Slovensko. Pre celkový vývoj družstva a jeho smerovanie boli rozhodujúce roky 1965-1967, kedy prišlo k zahájeniu výroby pozinkovaného tovaru...

Výrobkové portfólia výrobného družstva Kovotvar Kúty
Klasický sortiment – výrobky pre dom a záhradu
Výrobkové portfólio výrobného družstva je tvorené širokou škálou výrobkov v mnohých farebných odtieňoch. Tvoria ho vedrá, kropiace kanvy, hrantíky, vandlíky a podnosy, miniprogram, hrnce a koše, drôtený program, vázy a nádoby na kvety.
Napríklad len vedrá majú 6 veľkostí a 7 druhov držadiel. Každá veľkosť a druh môže byť v pozinkovanom prevedení, ktoré sú vodotesné, vo farebnom prevedení, ktoré sú dekoračné a v zinkovom plus farebnom prevedené, ktoré sú ako vodotesné tak aj dekoračné.

Analýza vonkajšieho prostredia
Marketingové prostredie
Marketingové prostredie výrobného družstva Kovotvar Kúty vytvárajú všetky činitele a vplyvy, ktoré podmieňujú schopnosť firmy uspokojovať potreby zákazníka , spracovať a flexibilne reagovať na zmeny v spoločnosti. Marketingové prostredie sa skladá z mikro a makroprostredia, špecifikovaného bližšie v nasledujúcej časti...
Hodnotenie (0x):