Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
3. Marketingová koncepcia a jej uplatnenie vo vybranej službe
3.1. Charakterizovanie potreby, želania, dopytu
Každý človek pociťuje množstvo potrieb, ktoré definujeme ako stav nedostatku alebo pocit neuspokojenia, preto je potrebné poskytnúť starostlivosť tým, ktorí ju naozaj potrebujú.
Sú to dospelí poberatelia starobného dôchodku, dospelí zdravotne postihnutí občania s duševnými poruchami, ale aj zmyslovými a telesnými poruchami.
Túto potrebu by som v Maslowovej pyramíde zaradila do potreby bezpečia aj spoločenských potrieb, pretože to závisí od zákazníka, ktorú z týchto potrieb uspokojuje.

Želania odzrkadľujú predstavy o existujúcich produktoch a službách a sú podmienené vonkajším prostredím.

Ľudia majú často neobmedzené želania, ale limitované zdroje, preto si musia vyberať také produkty, ktoré im za ich peniaze poskytnú najväčšie uspokojenie. Želania nakúpiť určité tovary, ktoré sú podložené kúpnou silou, sa stávajú dopytom.
...
Hodnotenie (0x):